Töissä sihteeeri tiirailee ahkerasti mun vyötäröäni. Olen lihonut viime talvesta viitisen kiloa, ja näillä mitoilla sen kyllä huomaa. Lihominen alkoi, kun mies raahasi meille vatsalihaslaitteen. Minullahan EI ole vatsalihakia, joten treenien aluksi sain aikaiseksi vain mahakummun, jollaista minulla ei ole koskaan ollut. Olen HIEMAN pettynyt, ja lopetin koko treenauksen sitten siihen, olisi ehkä pitänyt jatkaa kolmen kk yli, niin olisi ehkä tapahtunut jotain positiivistakin muutosta.

mahakummun vuoksi sihteri siis jo keväällä innoissaan kyseli, olenko raskaana. Silloin oli hyvä vastata, että en. Nyt vain vedän vatsan sisään ja irvistän perään, että vieläkö jaksat kysellä... Onneksi tuo mahakumpu ON vielä vedettävissä sisään. En haluaisi vielä näin aikaisin kaikkien tietävän.
Viimeksi työkaverini oli kohteliaasti hiljaa monta viikkoa, koska luuli minun LIHONEEN kesän aikana, ja eihän sellaisista voi huomautella...

Olen nyt pari viikkoa yrittänyt kertoa pomolleni, että olen ehkä jäämässä äitiyslomalle. Asia olisi hyvä tuoda tietoon nyt, kun sunnitellaan ensi vuoden toimintaa. Mutta milläs kerrot, jos pomon ympärillä pyörii porukkaa kuin turkkilaisella torilla ja hetken rauhaa ei saa. En halua sähköpostillakaan viestittää, mutta kai se on kohta pakko. On se, kun melkein naapurihuoneeseen joutuu laittamaaan sähköpostia...